dijous, 4 de juny del 2020

DIA 49: MÚSICA I SORPRESES!!

BON DIA SUPER MINIONS I FAMÍLIES!!!

AVUI EL PRIMER DE TOT HEM DE FELICITAR A NA RITA PERQUÈ AVUI ÉS
EL SEU ANIVERSARI I A EN MARC PERQUÈ VA SER EL DIA 2 DE JUNY TAMBÉ.
ELS DOS JA FAN 6 ANYS 👏👏👏👏

MOLTES FELICITATS A TOTS DOS!!! US ESTIMEM MOLT!!!😘😘😘😍😍😍
AQUÍ TENIM LA FOTO D'EN MARC I LA SEVA GERMANA ARI CELEBRANT-LO AMB
EL SEU PASTÍS I DEMÀ POSARÉ LA FOTO DE NA RITA.

PETONETS💋💋💋
AZU
ARA JA PODEU FER EL QUE HEN HA ENVIAT NA PELIGROS.

                    

Ja hem arribat a juny i amb aquesta notícia m’agradaria donar la benvinguda a l’estiu.
Sou molts els que m’estau enviant tasques i notícies vostres i m’estau fent molt feliç,
al veure que seguiu amb la mateixa alegria i ànim que sempre. 
Us envio una abraçada molt forta i desig que vosaltres i tota la vostra família estigui bé. 
Ja sabeu que em podeu contactar, si no heu comprés alguna de les tasques. Aquí estaré,
contau amb mi. 


Peligros. 


AUDICIÓ:
d’Antonio Vivaldi. A veure quina us agrada més. Em podeu enviar un àudio al meu correu,
explicant-me la vostra opinió. 


INTERPRETACIÓ MUSICAL:
(Aquí us deixo un pdf amb una breu biografia seva, però si preferiu investigar més, perfecte! Ànim)
  • Recordeu anar al vostre quadern de LIVEWORKSHEET, que allí us estic deixant
les tasques més concretes. 


DANSA:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

VÍDEO ACOMIADAMENT

HOLA FAMÍLIES!!! A CONTINUACIÓ US DEIXEM L'ENLLAÇ DEL VÍDEO QUE HEM FET PER A ACOMIADAR-NOS. ESPEREM QUE US AGRADI. https://drive.go...